הסרת מחסומי הרזיה – התכנית הבסיסית

כמה זמן את נאבקת כדי לנסות להשיל את הקילוגרמים העודפים?
ובאיזה מחיר רגשי?

האם את נמנעת ממה שאת באמת רוצה לעשות בחיים?
שמה את החלומות שלך בהמתנה, עד שסופסוף תנצחי במלחמה עם המשקל?

מה היית יכולה להשיג אם לא היית מבזבזת כל כך הרבה אנרגיה
על העיסוק באכילה ודיאטות?

אותן אמונות מגבילות בהן את מחזיקה לגבי המשקל שלך מונעות ממך להשיג את מה שאת רוצה גם בתחומים נוספים בחייך. הן משפיעות על:

הערך העצמי והקבלה העצמית שלך
רמות החרדה שלך
היכולת שלך למשוך לייצר ולנהל מערכות יחסים טובות
רמת האושר הכללית שלך והנינוחות שלך בגופך

5% מהזמן המוח המודע שלך מפעיל אותך ומקדם אותך לעבר המטרות והשאיפות המודעות שלך. 95% מהזמן את פועלת עפ"י תוכנות אוטומטיות של תת-המודע, שחלקן תואמות את הרצונות שלך וחלקן ממש לא.
איך תדעי אם התוכנות האוטומטיות שלך 'טובות' או לא? פשוט מאוד.
תסתכלי על החיים שלך.

החיים שלך הם תוצאה של התוכנות האלה. תחומים בהם את נאבקת, בהם את 'תקועה' ולא מבינה למה זה כל כך קשה, למה את לא מתקדמת אל עבר המטרות שלך, הם תחומים בהם תת-המודע שלך מפעיל תוכנות שאינן מתאימות לך.
אלה תוכנות ש'הורדת' עוד בילדות וכיום הן מחבלות במאמצים שלך.
החדשות הטובות – אפשר לאתר אותן ולשנות אותן!

תכנית הסרת מחסומי הרזיה עושה שימוש בכלים החדשניים והעוצמתיים ביותר, כדי שתוכלי:

לזהות את התוכנות האוטומטיות שתת-המודע שלך מפעיל, ואשר מונעות ממך להשיג את הגוף ואת אורח החיים שאת רוצה.לתכנת מחדש את האמונות המגבילות שיש לך לגבי עצמך ולגבי הגוף שלך, כדי שתת-המודע שלך יעבוד איתך ולא נגדך לטובת הרזיה.להשיג ירידה במשקל ללא דיאטה, ללא ספירת קלוריות וללא "מאכלים אסורים".להבין למה המוח שלך מקשר מאכלים מסויימים לזכרונות חיוביים, ואיך לנתק את הקישור הזה.לשלוט בהשתוקקויות המזון שלך במצבים שונים, בקלות ומבלי להרגיש מקופחת.להסתכל באדישות על המאכל שהיום את לא עומדת בפניו.ללמוד כיצד לעצור התקפי זלילה כשהם רק מתחילים ואף למנוע מהם להגיע.

 התכנית מבוססת על שילוב של טכניקות וכלים חדשניים, המאפשרים לתכנת מחדש את התכניות המנטליות בתת המודע, אשר עומדות מאחורי התמכרויות המזון והאכילה הרגשית.

זו גישה המשלבת ידע חדיש ומתקדם ביותר, מבוסס מחקרית, מתחום הנוירו-פסיכולוגיה יחד עם חכמת הרפואה הסינית העתיקה. השיטה שלי מבוססת בעיקרה על טכניקת הטאפינג (EFT), אשר יעילותה יוצאת הדופן בתחום השתוקקויות המזון והאכילה הרגשית הוכחה במחקרים קליניים אוניברסיטאיים (ראי כאן). בנוסף, השיטה משלבת גישות נוספות, מובילות ביעילותן כיום, להשגת שינויים בדפוסי חשיבה והתנהגות, ביניהן NLP ופסיכולוגיה חיובית.

מה כוללת התכנית?

התכנית נפרשת על פני 12 שבועות, במהלכם:

תקבלי מפגש-וידאו אישי עם תמר, כדי לכוון אותך לשימוש אופטימלי בתכנית, באופן שמותאם לצרכים הספציפיים שלך.נעבור על הנושאים החשובים ביותר בהם צריך לטפל ונזהה את המחסומים הספציפיים שלך
ננטרל את אותם מחסומים מנטליים ותכניות לא-מודעות, שמונעים ממך לרדת במשקל ולהרגיש בנוח עם הגוף שלך.
תבססי את דפוסי תת-המודע הנחוצים לך כדי שההחלטות והפעולות היומיומיות שלך יהיו כאלה שמקרבות אותך למטרותייך.
תקבלי מענה אישי במייל שבועי, לכל שאלה שתתעורר לך במהלך התכנית.
מדי שבוע תקבלי 'יחידה' חדשה, העוסקת באחד הנושאים החשובים בהם נדרש שינוי.
בכל יחידה תקבלי:

הסבר מפורט על הנושא והנחיות ברורות לפעולה.סדרת סרטונים קצרים עם תרגילים מונחים, ממוקדים ויעילים מאוד ליצירת השינויים הדרושים בתת-המודע. התרגילים מעשיים מאוד ומיועדים לביצוע במהלך השבוע.
בחלק מהיחידות תקבלי גם הקלטות של מדיטציות מונחות, שיעזרו לך, באופן פשוט ונעים, להפנים ולהעמיק את השינויים שאת עושה.

האם התכנית מתאימה לי?

תכניות הסרת מכשולים מנטליים מתאימות רק לאנשים מסויימים וחשוב לוודא שהתכנית אכן מתאימה לך.

התכנית מתאימה לך אם יש לך:

רצון לגלות את השורשים לאכילה הרגשית שלך ולהעלים אותם

רעב לחיות את חייך חופשיה מהשיפוט העצמי המשתק והשתוקקויות המזון המייסרות

תשוקה לחקר עצמי ונכונות לעבודה פנימית

ידיעה פנימית שחייך יכולים להיות שונים

נכונות לשים את עצמך במקום הראשון ולהשקיע בריפוי עצמי

התכנית הזו היא לא בשבילך אם:

אין לך אכילה רגשית

את לא מעוניינת לבחון את עברך

את לא פתוחה ללמוד דרך חדשה לניטרול רגשות שליליים וריפוי עצמי

את לא מסוגלת להתחייב לעבודה הדרושה כדי לטפל בעצמך ולהשיג את מטרותייך

את מחפשת דיאטה חדשה או פתרון 'אינסטנט'

תמצית התכנים בכל שבוע בתכנית:

* הנושאים של 'אכילה רגשית' ו'סיבות להיאחז במשקל' הם נושאים עמוסים וטעונים יחסית לאחרים, וכוללים זיהוי וניטרול של אמונות מגבילות רבות, חוויות עבר ומחסומים מנטליים מורכבים יותר. זהו שלב חיוני כדי לפתור באופן מלא ומהשורש את הגורמים לאכילה הרגשית ולהתנהגויות הלא מודעות שלנו. לכן, שני נושאים אלה נפרשים על פני מספר שבועות.